Bilecik İl Milli Eğitim Müdürlüğüne ait çelenk Atatürk Anıtı’nda unuttu.
Bilecik İl Milli Eğitim Müdürlüğü geçtiğimiz pazartesi günü 2024-2025 eğitim-öğretim yılı dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı’ndaki Atatürk Anıtı’na çelenk bıraktı. Çelenk o günden bu yana hala Atatürk Anıtı dururken, vatandaşlar çelenkin çalınmasından endişeleniyorlar. – BİLECİK
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8011 kez okundu
2
Öğretmenlerin il içi isteğe bağlı yer değiştirme başvuruları ne zaman?
5812 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4985 kez okundu
4
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4950 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3051 kez okundu