Kütahya İl Özel İdaresinin 2025 yılı bütçesinin ele alındığı İl Genel Meclisinin Kasım ayı oturumları sürüyor.
Oturum, Meclis Başkan Vekili Ümit Çimen’in başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda, çeşitli kamu kurumlarının temsilcileri meclis üyelerine yapılan çalışmalarla ilgili sunumlar yaptı. Milli Eğitim Müdürü Hasan Başyiğit, Tarım ve Orman İl Müdürü Emre Yeniay, AFAD İl Müdürü İsmail Özkan, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Ülkü Uslu ve diğer müdürler, kendi alanlarındaki faaliyetleri detaylı bir şekilde anlattı. Ayrıca ilçelere yönelik çalışmalar hakkında bilgi veren Şaphane, Domaniç, Pazarlar ve Gediz İlçe Özel İdare müdürleri de meclis üyelerinin sorularını yanıtladı.
Kasım ayı oturumlarında 2025 yılı bütçesinin değerlendirilmesinin yanı sıra, İl Özel İdaresinin yatırım ve projelerine dair kapsamlı görüşmeler yapılmaya devam ediyor. Oturumların Cuma günü tamamlanması planlanıyor. – KÜTAHYA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8011 kez okundu
2
Öğretmenlerin il içi isteğe bağlı yer değiştirme başvuruları ne zaman?
5812 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4984 kez okundu
4
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4950 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3051 kez okundu