(ANKARA) – Suriye’nin Halep kentinde, savaş nedeniyle 12 yıl önce günlük faaliyetlerini durduran Türkiye Başkonsolosluğu, bugün yeniden açıldı. Başkonsolosluk, Türk bayrağının göndere çekilmesiyle yeniden faaliyetlerine başladı.
Suriye’deki yönetim değişikliğiyle Türkiye’nin Suriye Büyükelçiliği’nin açılmasının ardından, Türkiye’nin Halep Başkonsolosluğu da bugün diplomatik faaliyetlerine yeniden başladı. Halep’in Muhafaza semtindeki Başkonsolosluk, 2012 yılında savaş nedeniyle faaliyetlerine ara vermek zorunda kalmıştı.
Türkiye Başkonsolosluğunun açılışı dolayısıyla düzenlenen törende, Şam Büyükelçiliği Geçici Maslahatgüzarı Büyükelçi Burhan Köroğlu ve Halep Başkonsolosu Hakan Cengiz hazır bulundu. Törende, Türk bayrağı göndere çekildi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Batıkent Halı Yıkama: Profesyonel ve Güvenilir Hizmetler
5125 kez okundu
2
Doğal Güzelliğin Bilimi: Cilt, Saç ve Kirpiklerde Etkili Sonuçlar
3980 kez okundu
3
Ümitköy Halı Yıkama: Temizlikte Güvenilir Çözüm
3476 kez okundu
4
Eşya Depolama Hizmeti ile Güvenli ve İklimlendirmeli Saklama Rehberi
2729 kez okundu
5
Bahçelievler Kombi Servisi
2684 kez okundu